Страницу Назад
Поискать другие аналоги этой работы
250 Экзамен по дисциплине: английский язык (часть 2). Вариант №2ID: 163290Дата закачки: 19 Февраля 2016 Продавец: Nastya2000 (Напишите, если есть вопросы) Посмотреть другие работы этого продавца Тип работы: Работа Экзаменационная Форматы файлов: Microsoft Word Сдано в учебном заведении: ******* Не известно Описание: Вариант 2 1. Выберите правильный ответ. 1. Modern economics …….. in the 19th century. 2. The market economy was sometimes …. the free market. 3. In November 1993 Great Britain …. the “so-called” Unified Budget. 4. One should know that present – day economists, unlike economists of the 19th century, ….. land in capital. 5. We are proud of the improvements in working conditions that …. и т.д. 2. Переведите текст устно и определите, истинны (True) или ложны (False) следующие утверждения: 1. Coca-Cola owns the three best selling sparking drinks in China. 2. Coca-Cola makes more than a billion dollars in sales in China to each of these brands. 3. China is Coca-Cola’s biggest overseas market. 4. Coca-Cola’s aim is to sell more than four times as much in China as it does now. 5. Coca-Cola’s sales in China have grown by nearly a fifth each year for the past five years. 6. Coca-Cola until now has only sold Coke in China. Coca-Cola already owns two of China’s three best- selling sparkling drinks but by 2020 it wants to have four more $1bn brands in what has become its third- largest market by revenue. The ambitious target reflects Coca-Cola’s confidence that its long-term plans to more than triple sales in China are secure both to domestic rivals and to potential political pitfalls. Coca-Cola’s revenues have grown by a compound annual rate of 19 per cent over the past five years and it claims to be widening its lead over its rivals. It says it has double Pepsi-Cola’s total sales in China, supported in particular by its stronger presence in still drinks, water and juices. The company has also continued to expand its range of non-carbonated drinks where it competes with both local and international brands. Coke and Sprite already each sell more than $1bn annually and Coca-Cola is forecasting that its Yuan Ye tea brand and its Ice Dew bottled water will also be $1bn China brands by 2020, in spite of facing strong competition to Taiwan’s Tingyi, which has about half the total ready-to-drink tea market. “Everyone is walking around with Nikes, and drinking Coke, and wearing Oakleys,” says Doug Jackson, head of Coke’s China business unit. Размер файла: 40 Кбайт Фаил: (.doc) ------------------- Обратите внимание, что преподаватели часто переставляют варианты и меняют исходные данные! Если вы хотите, чтобы работа точно соответствовала, смотрите исходные данные. Если их нет, обратитесь к продавцу или к нам в тех. поддержку. Имейте ввиду, что согласно гарантии возврата средств, мы не возвращаем деньги если вариант окажется не тот. -------------------
Скачано: 2 Коментариев: 0 |
||||
Есть вопросы? Посмотри часто задаваемые вопросы и ответы на них. Опять не то? Мы можем помочь сделать! Некоторые похожие работы:Экзамен По дисциплине: «Английский язык (2 часть)». Вариант №7.Задачи психология. 20 штук. Ответы на тест "Общая педагогика". МФПУ "Синергия", МОИ, МОСАП Ответы на тест "Общая педагогика". МФПУ "Синергия", МОИ, МОСАП Экзаменационная работа По дисциплине: Английский язык (часть 2). вариант №8 Ещё искать по базе с такими же ключевыми словами. |
||||
Не можешь найти то что нужно? Мы можем помочь сделать! От 350 руб. за реферат, низкие цены. Спеши, предложение ограничено ! |
Вход в аккаунт:
Страницу Назад
Cодержание / Английский язык / Экзамен по дисциплине: английский язык (часть 2). Вариант №2
Вход в аккаунт: