Все разделы / Английский язык /


Страницу Назад
Поискать другие аналоги этой работы

За деньгиЗа деньги (250 руб.)

Экзамен по дисциплине: английский язык (часть 2). Вариант №2

Дата закачки: 19 Февраля 2016

Автор: Nastya
Продавец: Nastya2000
    Посмотреть другие работы этого продавца

Тип работы: Работа Экзаменационная
Форматы файлов: Microsoft Word
Сдано в учебном заведении: ******* Не известно

Описание:
Вариант 2

1. Выберите правильный ответ.
1. Modern economics …….. in the 19th century.
2. The market economy was sometimes …. the free market.
3. In November 1993 Great Britain …. the “so-called” Unified Budget.
4. One should know that present – day economists, unlike economists of the 19th century, ….. land in capital.
5. We are proud of the improvements in working conditions that …. и т.д.
2. Переведите текст устно и определите, истинны (True) или ложны (False) следующие утверждения:

1. Coca-Cola owns the three best selling sparking drinks in China.
2. Coca-Cola makes more than a billion dollars in sales in China to each of these brands.
3. China is Coca-Cola’s biggest overseas market.
4. Coca-Cola’s aim is to sell more than four times as much in China as it does now.
5. Coca-Cola’s sales in China have grown by nearly a fifth each year for the past five years.
6. Coca-Cola until now has only sold Coke in China.

Coca-Cola already owns two of China’s three best- selling sparkling drinks but by 2020 it wants to have four more $1bn brands in what has become its third- largest market by revenue. The ambitious target reflects Coca-Cola’s confidence that its long-term plans to more than triple sales in China are secure both to domestic rivals and to potential political pitfalls.
Coca-Cola’s revenues have grown by a compound annual rate of 19 per cent over the past five years and it claims to be widening its lead over its rivals. It says it has double Pepsi-Cola’s total sales in China, supported in particular by its stronger presence in still drinks, water and juices. The company has also continued to expand its range of non-carbonated drinks where it competes with both local and international brands.
Coke and Sprite already each sell more than $1bn annually and Coca-Cola is forecasting that its Yuan Ye tea brand and its Ice Dew bottled water will also be $1bn China brands by 2020, in spite of facing strong competition to Taiwan’s Tingyi, which has about half the total ready-to-drink tea market.
“Everyone is walking around with Nikes, and drinking Coke, and wearing Oakleys,” says Doug Jackson, head of Coke’s China business unit.





Размер файла: 40 Кбайт
Фаил: Microsoft Word (.doc)

-------------------
Обратите внимание, что преподователи часто переставляют варианты и меняют исходные данные!
Если вы хотите что бы работа точно соответствовала, смотрите исходные данные. Если их нет, обратитесь к продавцу или к нам в тех. поддержку.
Имейте ввиду, что согласно гарантии возврата средств, мы не возвращем деньги если вариант окажется не тот.
-------------------

 Скачать Скачать

 Добавить в корзину Добавить в корзину

        Коментариев: 0


Есть вопросы? Посмотри часто задаваемые вопросы и ответы на них.
Опять не то? Мы можем помочь сделать!

Некоторые похожие работы:

К сожалению, предложений нет. Рекомендуем воспользваться поиском по базе.

Сдай работу играючи!

Рекомендуем вам также биржу исполнителей. Здесь выполнят вашу работу без посредников.
Рассчитайте предварительную цену за свой заказ.



Страницу Назад

  Cодержание / Английский язык / Экзамен по дисциплине: английский язык (часть 2). Вариант №2

Вход в аккаунт:

Войти

Перейти в режим шифрования SSL

Забыли ваш пароль?

Вы еще не зарегистрированы?

Создать новый Аккаунт




Сайт помощи студентам, без посредников!