Спроектувати силовий двухступінчатий редуктор

Цена:
55 руб.

Состав работы

material.view.file_icon

Описание

Зміст

1. Визначення силових та кінематичних параметрів приводу…………………..
1.1. Розрахунок потужності та вибір електродвигуна……………………………
1.2.Визначення зусиль в канаті, діаметра канату та діаметра барабана…………
1.3.Визначення передаточних чисел 1-го та 2-го ступенів редуктора, частот обертання та обертових моментів на валах редуктора……………………………
1.4. Визначення параметрів барабана і розрахунок його на міцність, вибір гака
1.5.Розрахунок параметрів та вибір гальма і муфт на вхідному та вихідному валах редуктора……………………………………………………….......................
2.Розрахунок зубчастих передач……………………………………………………..
2.1. Перший ступінь…………………………………………………………………
2.1.1. Проектний розрахунок зубчастої передачі……………………………….
2.1.2.Розрахунок зубців на контактну витривалість (тільки для прямозубої передачі)…………………………………………………………………………..
2.2. Другий ступінь …………………………………………………………………
2.2.1. Проектний розрахунок зубчастої передачі………………………………
2.2.2. Розрахунок зубців на контактну витривалість (тільки для прямозубої передачі)………………………………………………………………………….
3. Розрахунок валів редуктора………………………………………………………
3.1. Розрахунок проміжного вала………………………………………………….
3.1.1. Побудова конструктивної схеми вала та визначення зусиль в зачепленнях зубчастих передач…………...........................................................
3.1.2. Розрахунок реакцій на опорах вала та побудова епюр згинальних, сумарного, обертового та зведеного моментів………………………………..
3.2. Визначення конструктивних параметрів ведучого та веденого валів редуктора……………………………………………………………………………
4. Розрахунок підшипників кочення валів редуктора……………………………
4.1. Розрахунок підшипників проміжного валу………………………………….
4.2. Визначення параметрів та типорозміру підшипників ведучого та веденого валів…………………………………………………………………………………
5. Розрахунок шпонкових з'єднань ………………………………………………...
6. Коротка характеристика редуктора (компонувальні розміри, змащування (тип оливи та її об'єм), забезпечення герметичності рухомих та нерухомих з'єднань, транспортування редуктора)……………………………………………
Список використаної літератури…………………………………………………..
Специфікації………………………………………………………………………….

Дополнительная информация

Курсовая работа защищалась отлично!
Имеется чертежи и записка!
Удачи на защите!
Расчет апериодического каскада усилительного устройства
I. Выбор рабочей точки транзистора и расчет элементов, обеспечивающих температурную нестабильность коллекторного тока. RC - фильтр в цепи питания. Рассчитывать будем малосигнальный апериодический усилитель с RC - фильтром в цепи питания. (Рис1) В качестве активного прибора задан кремнеевый транзистор КТ316 в бескорпусном исполнении. Из справочника находим параметры транзистора: Обратный ток коллектора при Uкб=10 В Iко = 0,5 мкА Коэф. усиления тока базы в схеме с ОЭ: Постоянная времени цепи ОС:
User evelin : 15 ноября 2012
19 руб.
Теплотехника Часть 1 Теплопередача Задача 20 Вариант 7
Для измерения температуры движущегося с относительно небольшой скоростью горячего воздуха в канале установлена термопара, показание которой tт. Какова действительная температура воздуха, если коэффициент теплоотдачи от потока воздуха к спаю α, степень черноты спая ε=0,82, а температура стенок канала tст?
User Z24 : 14 октября 2025
150 руб.
Теплотехника Часть 1 Теплопередача Задача 20 Вариант 7
Вычертить изображения контуров деталей. Задание 6. Вариант 23 - Крышка Стойка
С.К. Боголюбов. Индивидуальные задания по курсу черчения. Вычертить изображения контуров деталей и нанести размеры. Задание 6. Вариант 23 - Крышка Стойка В состав работы входит: Чертежи; 3D модели. Выполнено в программе Компас + чертежи в PDF.
User .Инженер. : 1 декабря 2025
100 руб.
Вычертить изображения контуров деталей. Задание 6. Вариант 23 - Крышка Стойка promo
ТО и ремонт короки передач автомобиля ЗИЛ130.
Содержание: 1 Назначение и устройство 2 Технологический процесс ремонта и обслуживания 3 Инструмент, применяемый при ремонте 4 Организация рабочего места 5 Техника безопасности 6 Литература Автомобиль – самое распространенное в современном мире механическое транспортное средство. Коробка передач – механизм, преобразующий крутящий момент, передающийся от двигателя через сцепление, по величине и направлению. Дает возможность автомобилю двигаться вперед или назад, а также позволяет отключать дв
User Danila228 : 1 апреля 2010
up Наверх